EUR 
x
geldsoort

  • EUR
  • GBP
  • USD
  • AUD
  • CHF
  • CZK
  • SEK
  • PLN
  • RUB
Nederlands 
x
taal

  • Deutsch
  • Nederlands
  • English
  • Français
  • Italiano
  • Polski
  • Pусский
Uw ticket zoekportaal
Deze melding niet meer tonen [x] Aanwijzing voor het gebruik van Cookies:
Deze website maakt gebruik van Cookies (»Verdere informatie). Indien u deze website verder gebruikt, stemt u in met het gebruik van Cookies.
Contact
Contact
Nieuwsbrief
Ticketbande op Facebook

Contact

Vele vragen rond uw Ticket aankoop laten zich in de regel door onze 'Veel gestelde vragen' beantwoorden. Wij vragen u daarom vervolgens daar naar een passend antwoord te zoeken. Mocht u het hier niet kunnen vinden, kunt u ons kontakt formulier verder beneden aan vinden.




Veel gestelde vragen

overzicht


  • Afwikkeling van de opdracht

    Heeft u vragen over de lopende opdracht? Alles wat met betrekking hierop van belang is vindt u hier.

    meer aanmeldingen
    1. » De uitvoering is uitgevallen / afgezegd / verplaatst. Wat moet ik doen?

      Tickets zijn van het recht om te anuleren en om te ruilen uitgesloten. Indien een termijn van een concert wordt verplaatst en een vervangende datum is vastgesteld, houdt de ticket haar geldigheid.De Ticketbande biedt u aan, bij verhindering, om zich kostenloos met de procedure van de terugname bezig te houden. Deze aanbieding heeft een tijdslimiet. De tickets moeten binnen 3 dagen na de termijn van het afgezegde/uitgevallen/ verplaatste evenement, bij ons aangekomen zijn.

      Omdat ticketbande de bezorging van de tickets heeft uitgevoerd, kunnen wij alleen het van de organisator ontvangen bedrag (originele prijs) terug storten.

      Indien de organisator van het evenement weigert de tickets terug te nemen kan Ticketbande zich niet inzetten voor de procedure van de terugname.

    2. » Ik heb een hotelovernachting geboekt. Wanneer krijg ik de hotel-voucher?

      Pakketopdrachten (tickets + hotelovernachting) worden in de regel kort voor het evenement verzonden. De reden hiervan is dat we de hotels eerst kort voor de uitvoering een lijst van onze klanten laten toekomen en dan de reserveringsnummers krijgen.

      Vaak worden de tickets en de hotel-voucher separaat verzonden.

    3. » Ik heb online tickets ontvangen. Wat is dit ?

      Ticketbande archiviert alle Online-Tickets und liefert Ihnen den Ausdruck. Mit diesem Ausdruck können Sie die Veranstaltung ganz normal besuchen. Es handelt sich um Originaltickets, die in dieser Form vom Veranstalter herausgegeben wurden.

      Een online ticket, ook wel e-ticket genoemd, is een ticket dat als pdf-format wordt verzonden en waarvan de afdruk als entree-ticket geldig is. Ticketbande archiveerdt alle online-tickets en levert u de mogelijkheid om te printen. Mit deze print kunt u het evenement normaal bezoeken.
      Het zijn originele tickets, die in deze vorm van de organisator uitgegeven worden.

      Ticketbande levert de tickets alleen als originele tickets, als tickets uit het boekings systeem CTS, Ticket-online, Kartenhaus, Ticketcorner, en door gezamenlijke verkooppunten wereldwijd, die in opdracht van de organisator tickets verkopen.

    4. » Ik kan het evenement niet bijwonen. Kan ik de tickets omruilen?

      Helaas kunnen de opdrachten voor het verkrijgen van Tickets niet worden geannuleerd. Tickets zijn van omruil en terugname uitgesloten.

      Voor zover Ticketbande diensten in de sector vrije tijd evenementen aanbiedt, in het bijzonder entree tickets voor evenementen, is de wet op de digitale verkoop op de met ons gesloten verdragen niet van toepassing ( vlg. & 312b Abs. 3 Nr.6 BGB ) .Dit houdt in dat een recht van annulering binnen twee weken principieel is uitgesloten. Elke opdracht voor het verkrijgen van entree tickets is daarmee direkt na onze bevestiging bindend en verplicht tot afname en betaling van de tickets waarvoor opdracht is verleend. De opdracht is definitief, er is geen teruggaaf, geen herroepen of uitruil van datums- of veranderingen van tijdstippen, gedeeltelijke vervulling of verlies.

      Het verlenen van een opdracht voor het verkrijgen van Tickets is alleen mogelijk als u deze gebruiksvoorwaarden heeft geaccepteerd.

    5. » Ik wil mijn opdracht annuleren is dat mogelijk?

      Helaas kunnen opdrachten voor het verkrijgen van van tickets in principe niet worden geanuleerd. Tickets zijn van omruil en terugname uitgesloten.

      Voor zover Ticketbande diensten in de sector vrije tijd evenementen aanbiedt, in het bijzonder entree tickets voor evenementen, is de wet op de digitale verkoop op de met ons gesloten verdragen niet van toepassing ( vlg. & 312b Abs. 3 Nr.6 BGB ) .Dit houdt in dat een recht van annulering binnen twee weken principieel is uitgesloten. Elke opdracht voor het verkrijgen van entree tickets is daarmee direkt na onze bevestiging bindend en verplicht tot afname en betaling van de tickets waarvoor opdracht is verleend. De opdracht is definitief, er is geen teruggaaf, geen herroepen of uitruil van datums- of veranderingen van tijdstippen, gedeeltelijke vervulling of verlies.

      Het verlenen van een opdracht voor het verkrijgen van Tickets is alleen mogelijk als u deze gebruiksvoorwaarden heeft geaccepteerd.

    6. » Kan ik mijn rekening- en leverings adres achteraf wijzigen?

      Voor de verandering van uw adres voor huidige opdrachten, bericht u ons s.v.p. met ons kontakt formulier.

      Bij wijziging van uw adres voor toekomstige opdrachten, logt u hiervoor s.v.p. in uw klantenbestand in met behulp van uw E-Mail adres en uw password en past dan uw gegevens aan onder de link „adres wijzigen“

    7. » Waarom ontvang ik de e-mails van Ticketbande B.V. in een vreemde taal?

      De mails van Ticketbande worden automatisch in de taal verzonden die u bij uw opdracht heeft gebruikt. Bij kontakt met ons service centrum nemen onze medewerkers de moeite uw vragen in uw taal te beantwoorden. 

      Helaas kunnen we niet in alle talen antwoorden. In deze situaties zullen onze klanten kontakt medewerkers uw vragen in het Engels beantwoorden.

  • Betaling

    Wij bieden verschillende betalings mogelijkheden aan. Alle informatie over dit onderwerp vindt u hier.

    meer aanmeldingen
    1. » De termijn voor het overmaken is verstreken, ik ben toch nog in de tickets geïnteresseerd. Kan ik het bedrag noch overmaken?

      U heeft een termijn van vier dagen om het bedrag over te maken. Indien u zich niet aan deze termijn heeft gehouden is Ticketbande niet meer verplicht u de tickets te leveren.

      Buiten deze termijn kan uw opdracht door Ticketbande worden geannuleerd.

    2. » Hoe kan ik mijn opdracht betalen?

      Wie bei allen anderen Ticketplattformen ist eine Vorabzahlung erforderlich. Zoals bij alle andere ticket service organisaties is vooruitbetaling vereist.

      Ticketbande biedt in principe vier mogelijkheden om te betalen aan. U kunt betalen door overmaken, in de meeste gevallen met een credit card of door directe storting, en in bepaalde situaties ook per Paypal.

      Indien de betaling met een credit card, directe storting of met Paypal niet gelukt is, blijft uw opdracht toch geldig. U ontvangt van ons per mail een opdracht bevestiging met onze rekening verbinding waarmee u het bedrag kunt overmaken.

    3. » Ik wil de détails van mijn creditcard niet op internet ingeven. Zijn er andere betalingsmogelijkheden?

      De betaling met een creditcard is de veiligste manier van betalen. Wij verwerken alle gegevens met SSL zodat voor de ogen van derden afgeschermd is. U kunt het bedrag echter ook gaarne door een directe storting overmaken. Kiest u daarvoor bij de opdracht verlening „overmaken“ of „direct storten“ als manier van betalen. U ontvangt onze rekening verbinding bij de opdracht verlening of u wordt op de site „ direkt storten betaling „ verder geleid.



      Indien u de creditcard gegevens bij de opdracht verlening niet heeft doorgegeven let u dan s.v.p. op het volgende :

      Zendt u ons uw credit card gegevens beslist niet per Mail aangezien deze manier van communicatie door derden kan worden ingezien. Zendt u ons de gegevens liever per fax of geeft ze telefonisch door.

      Opmerking: er worden door ons geen creditcard gegevens opgeslagen!!!

    4. » Is betalen van de tickets in termijnen mogelijk?

      Een betaling in termijnen is in bijzondere gevallen mogelijk, dat moet voor dat de opdracht wordt verleend met de klanten service worden afgesproken. Indien u zich niet aan de de afgesproken betalings termijnen houdt, behoudt Ticketbande zich het recht om de volledige opdracht te annulieren en de tickets niet meer aan te leveren.

    5. » Kan ik mijn opdracht op rekening betalen?

      Zoals bij elk andere ticket service organisatie is ook bij Ticketbande vooruit betaling vereist. De tickets kunnen eerst na betalings bevestiging worden verstuurd.

      Bedrijven die een rekening voor hun boekhouding nodig hebben kunnen die in de détail overzichten van de opdrachten in hun klanten registratie „downloaden“ en afdrukken.

    6. » Waarom heb ik nog geen bericht over de ontvangst van de betaling ontvangen?

      Ticketbande bevestigt de betalings ontvangst van elke opdracht. Deze wordt wel eens door de Mail-servern als Spam gezien. Kontroleert u s.v.p. uw spam-opslag.

      Indien u helemaal geen mail van ons heeft ontvangen kan dit alleen nog maar veroorzaakt zijn door een type fout bij het verlenen van de opdracht. Kontakteert u dan s.v.p. onze klantenservice.

      Als Ticketbande u nog niet heeft geïnformeerd, is de betaling misschien nog niet op de rekening binnen gekomen.

      Wij willen u erop attend maken dat de ingang, op onze rekening, na het overmaken einige dagen kan duren. Overmakingen uit het buitenland kan zelfs meer als 14 dagen duren.

      De rekening gegevens zijn eventueel bij het overmaken verkeerd ingevoerd. Controleerdt u s.v.p. bij uw afschrijvingen of het geld op uw rekening is teruggeboekt.

  • Opdrachtafhandeling

    Indien er zich bij het verlenen van een opdracht problemen voordoen, vindt u hier de oplossing.

    meer aanmeldingen
    1. » De betaling per creditcard of direct overmaking is mislukt. Is mijn opdracht dan nog geldig?

      Indien uw betaling per creditcard of direct overmaking (storting ) niet is geslaagd, is de opdracht wel bij ons binnen gekomen. Uw opdracht is niet ongeldig, maar alleen niet betaald.

      U heeft nu de volgende mogelijkheden om te betalen:
      - overmaken op de aangegeven rekening.
      - achteraf de betaling met een creditcard of direct overmaking (alleen mogelijk met een
      klanten rekening)

      Indien u achteraf met een creditcard willen betalen, vragen wij uw volledige gegevens niet per E-Mail mee te delen. Deze manier van communiceren is niet verzekerd en kan door derden worden ingezien. Een handmatige creditcard afboeking is uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk.

    2. » Hoe vind ik het gewenste evenement?

      Snelzoeken is de eenvoudigste manier om een evenement te vinden. U kunt dan naar kunstenaar, evenement of stad zoeken.

      In de Hoofd-Inventarisatielijst zijn de uitvoeringen naar rubrieken geïnventariseerd (concerten, shows, sport, hotels) en naar sub-rubrieken (pop, metal, alternatieven zoals verschillende sporten).

      De top-evenementen staan direct op onze home-site. Een overzicht van de belangrijkste kunstenaars/ evenementen vindt u op alle verdere sites aan de linker kant.

  • Prijsen en kortingen

    Hier vindt u de nodige informatie over de onderwerpen prijzen en kortingen.

    meer aanmeldingen
    1. » Kan ik als rolstoelrijder bij u een opdracht voor een ticket geven?

      Tickets voor rolstoelers bevinden zich bij de uitvoeringen in daar voor bestemde „blokken“. Helaas hebben wij als ticket agentuur geen mogelijkheid die tickets te bezorgen.

      Als u een ticket voor een rolstoeler zou willen kopen moet u zich direct tot de organisator richten. Informatie over de organisator krijgt u in elk verkooppunt.

    2. » Krijg ik als scholier, als student of als persoon met beperkingen een prijsverlaging?

      Ticketbande is geen verkoop kantoor. Op grond hiervan kan Ticketbande B.V. geen prijs verlaging voor scholieren, studenten en dergelijken verlenen. Neemt u hiervoor s.v.p. contact op met de evenement organisatie.

    3. » Kunt men bij u ook pers-kaarten krijgen?

      Ticketbande kan helaas geen pers-kaarten bezorgen. Als u een pers-legitimatie bezit, dient u s.v.p. direct met de evenement organisatie contact op te nemen. Informatie over de organisator krijgt u in elk voorverkooppunt!

    4. » Waarom is de ticketprijs op de internet site gewijzigd?

      Ticketbande is geen voorverkooppunt maar een platvorm voor evenement agenturen met een van de grootste concert- en sport databank van de wereld. De van ons gecontroleerde ticket makelaars wereldwijd, verkopen hun tickets via Ticketbande.

      Onze verkoopprijzen zijn in de eerste plaats op de inkoopprijzen gebaseerd, deze fluktueren bij tickets dagelijks. Zoals bij aandelen fluktueert de prijs van de tickets volgens het principe vraag en aanbod.

      De geldende prijs voor uw bestelling is de prijs die op onze site is aangegeven op het moment van de bestelling. Mocht de prijs na uw bestelling veranderd zijn, wordt door ons geen opslag gevraagd en geen teruggaaf aangeboden.

    5. » Waarom verschilt de op de ticket vermelde prijs van de prijs die ik heb betaald?

      Bij de markteconomie bepalen vraag en aanbod de prijs. Bij tickets voor concerten of andere evenementen kan dit zeer extreem zijn. Als het evenement is uitverkocht (klein aanbod) maar veel fans willen het evenement bezoeken en zoeken nog een ticket (grote vraag) dan is de prijs ook hoog. Er is net zo vaak sprake van een omgekeerde situatie waarbij u de tickets onder de prijs, die op het ticket staat, kan kopen.
      Bij ons bestaat de totale prijs uit de prijs van het ticket plus de prijs van het bezorgen. Wij zijn zeker dat we in de mogelijkheid zijn, dat we voor u het gunstigste Ticket in uw gewenste categorie kunnen bezorgen. Wij geven u een prijsgarantie dat u nergens anders bij een commercieele aanbieder de tickets onder onze prijs (ticketprijs + bezorg kosten) kan kopen. Hopelijk heeft deze uitleg wat licht in de duisternis van de ticket mark gebracht.
      Wij raden u ten sterkste aan uw tickets bij de start van de voorverkoop bij de organisator te kopen, dan kunt u er zeker van zijn de tickets voor de prijs te verkrijgen, die op de ticket gedrukt staat. Pas als de organisator u geen tickets meer in uw gewenste sector aan kan bieden moet u uitzoeken waar u uw gewenste tickets dan moet bestellen. Wij kunnen u door onze prijsgarantie verzekeren dat u bij ons niet te veel geld voor uw tickets heeft betaald, ook als de totaal prijs (ticket prijs + bezorg kosten) niet gelijk is aan de op de ticket afgedrukte prijs.

  • Technische vragen

    Als u problemen met onze internetsite heeft, zullen wij u hier verder helpen.

    meer aanmeldingen
    1. » Ik ben mijn password voor het klantenbestand vergeten. Hoe kan ik een nieuwe verkrijgen?

      Klikt u op de link „inlog gegevens vergeten„ die zich rechts onder de inlog-velden bevindt. Op de volgende pagina vermeldt u dan s.v.p. uw bij ons geregistreerde e-mail adres. U krijgt dan in een paar minuten een nieuw automatisch gegenereerd paswoord. Bij de volgende keer inloggen wordt u voor de zekerheid gevraagd dat paswoord direkt weer te veranderen.

      Mocht u het e-mail adres, waarmee u zich heeft geregistreerd, niet meer weten moeten wij u helaas vragen zich als nieuwe klant te registreren.

    2. » Ik heb geen opdracht bevestiging ontvangen. Waar ligt dat aan?

      Als uw opdracht bij ons is binnen gekomen, krijgt u automatisch een ontvangstbevestiging. Heeft u per credit card of direct overmaking betaald geldt de ontvangst bevestiging tevens als opdracht bevestiging. Anders ontvangt u van ons de opdracht bevestiging binnen 48 uur (in de regel binnen 8 uur).

      Vele Email-servers slaan de bevestiging mails in het spam-bestand op. Controleert u s.v.p. eerst uw spam-bestand, of de bevestiging in het spam-bestand is opgeslagen.

      Indien u dan toch nog geen E-Mail van ons heeft ontvangen, kann het alleen nog maar aan een type fout in uw E-Mail adres, bij de opdracht verlening, liggen. Neemt u dan s.v.p. contact met onze klanten service op.

      Voor sommige opdrachten is de verwerking gecompliceerder en duurt meer dan 2 dagen. Na verloop van 48 uur kunnen wij uw opdracht nog bevestigen.

  • Verzending

    Heeft u vragen over de verzending van uw tickets? Vindt u hier alle belangrijke informatie.

    meer aanmeldingen
    1. » Kunt u de tickets onder rembours verzenden?

      Het verzenden van tickets onder rembours is helaas niet mogelijk. Deze manier van verzenden is beëindigd aangezien de meeste tickets niet aangenomen werden en bij de post vervielen, hetgeen voor Ticketbande grote verliezen met zich bracht.

    2. » Wanneer kan ik op de ontvangst van mijn tickets rekenen?

      Bij alle andere ticket-service punten kunnen de tickets pas na de betalingsontvangst worden verzonden.

      Wij zijn een ticket-zoek service dat houdt in dat wij na het verlenen van de opdracht de tickets voor de klanten bezorgen. Deze bezorgen wij in relatie tot de in de opdracht gegeven categorie. Bij evenementen waar extreem grote belangstelling voor bestaat, kan dat een tijdje langer duren, dan wel tot kort voor de aanvang van het evenement.

      Buitenlandse concerten vormen een uitzondering. In vele landen leveren de organisatoren de tickets pas 2 weken voor het concert. Met het oog op de korte termijn is internationale verzending van de tickets niet meer mogelijk. Een aflever adres (hotel of privé) in een bepaald land kan vereist zijn en door een Ticketbande –medewerker worden verlangt. In dit geval gelden de algemene bedrijfsvoorwaarden van Ticketbande.

      Door onze aanwezigheid in vele landen kunnen de tickets vaak bij een van onze kantoren worden afgehaald.

      Ticketbande heeft tegenwoordig kantoren in de volgende steden: Landgraaf, Düsseldorf, Parijs, Zurich, Milaan, Londen, Moskou, Warschau, en Praag.

    3. » Welke verzend kosten worden er bij mijn opdracht verlening berekend?

      De bijkomende service kosten bij de opdrachtsprijs inclusief verzending bedragen :
      - 7,50 Euro voor verzending of overhandiging in/naar Duitsland, Holland, Oostenrijk, Frankrijk, Groot-Britannië, België, Zwitserland en de Tjechische Republiek. Vindt de uitvoering binnen een week plaats dan wordt er een extra Express-toeslag van € 4,50 berekend

      - 20 € in alle andere landen.

      De servicekosten hebben betrekking op alle bijkomende kosten van belasting, verpakking en
      verzending. Kosten van persoonlijke overhandiging van tickets op de plaats van uitvoering of het afgeven van de tickets bij een servicepunt of hotel. Bij registratie vervallen deze kosten.

      Bij afgifte op de evenementlokatie worden, wegens hoge inspanning van Ticketbande, dezelfde kosten als bij een zending berekend.

  • Vragen algemeen

    Hier vindt u antwoorden op veel gestelde vragen over onze site en onze aanbieding.

    meer aanmeldingen
    1. » De datum waarop het evenement wordt uitgevoerd op uw internet site wijkt van andere sites af. Welke gegevens zijn juist?

      Ticketbande B.V. heeft in haar databank meer dan 20.000 kunstenaars opgeslagen. Wij nemen de gegevens over die door de organisatoren bekend zijn gemaakt. Ticketbande garandeert de juistheid van deze opgaven niet (datum, tijd, plaats en kategorieën), is verder altijd actief om de aktueele gegevens openbaar te maken. Als u een fout constateert, deelt u het ons s.v.p. mee door op de start pagina, op de knop „Kontakt„ te klikken.

    2. » Ik wil de bestelde tickets als geschenk gebruiken. Kunt u mij een tijdige levering garanderen?

      Het is voor ons helaas niet altijd mogelijk juiste levertijden aan te houden. Dat komt omdat wij de tickets niet in ons bureau beschikbaar hebben. Indien een tijdige levering binnen de gewenste termijn niet mogelijk is, downloadt u uw persoonlijke kadobon voor uw tickets en print deze. De tickets worden nagestuurd zodra ze bij ons binnen zijn.

      Zo functioneert het :

      -Inloggen met uw toegangs gegevens.
      -Onder de link “Bestellingen” vindt u een overzicht van uw bestellingen.
      -Voor elk van uw bestellingen kunt u een tegoedbon als PDF-format „downloaden“ of printen.

    3. » Waar precies bevinden zich de plaatsen waarvoor ik de opdracht heb gegeven?

      Wij zijn een zoekdienst voor tickets en geen verkooppunt. Wij zijn gespecialiseerd in uitverkochte en sterk nagevraagde evenementen en concerten.

      Wij bezorgen de tickets nadat de klant de opdracht gegeven heeft, in de in opdracht aangegeven categorie. Bij zitplaatsen garanderen wij ook de levering van plaatsen die bij elkaar horen. Een precieze aangave van zitplaatsen of rijen zitplaatsen is vooraf niet mogelijk.

    4. » Waar vind ik het plan van de hal/ zaal bij een concert?

      Aan de rechter kant van onze homepage bevindt zich de link plattegrond/indelingsplan van de hal. Alle beschikbare plattegronden van de hallen worden per stad geïnventariseerd. Kiest u de stad en dan de gewenste locatie.

      De plannen van Ticketbande zijn standaard plannen. De toedeling van categorieën is voor elk evenement verschillend. De plannen van de hallen helpen de klanten alleen, om zich een algemene voorstelling van de hal te kunnen maken.

      De indelingsplannen van Ticketbande worden door het auteursrecht beschermd en kunnen niet zonder toestemming van Ticketbande verder worden gebruikt.

    5. » Wat betekent een registratie?

      Voor geplande termijnen die nog niet officieel zijn bevestigd, bieden wij een zogenoemde registratie aan. Als u zich laat registreren wordt u automatisch per mail geïnformeerd, zodra de tickets in opdrachten gegeven kunnen worden. U kunt dan de geregistreerde tickets in de gewenste categorie bestellen.

      Een registratie is geen opdracht om tickets te verkrijgen. U kunt geen aanspraak op de tickets maken als u geen opdracht voor het verkrijgen van tickets heeft gegeven.

      Registraties zijn in de regel kostenloos zonder verplichting. Er kunnen echter in een aantal gevallen toch registratie kosten worden berekend.

      Deze registratiekosten bedragen over het algemeen € 20,00 en worden van de totaalprijs van het Ticket afgetrokken, als er in opdracht wordt gegeven.

      In het geval dat er andere termijnen voor hetzelfde evenement officieel zijn aangekondigd ontvangt u eveneens een Info-Mail.

    6. » Welke zitplaatsen zijn overeenkomstig met de categorie waarvoor ik opdracht heb gegeven?

      Aangezien Ticketbande haar klanten van tickets voorziet, kunnen we alleen maar de prijscategorie van de tickets garanderen. De prijscategorieën zijn bij elk evenement verschillend en worden door de organisatie vastgesteld.

      Ticketbande maakt in de regel verschil tussen staan en- zitplaatsen.

      Indien u voor zitplaatsen Kat.2 opdracht heeft gegeven bezorgen wij u tickets overeenkomstig met de tweede prijscategorie voor zitplaatsen.

      Sommige categorieën zijn door ticketbande speciaal aangemerkt. Als u voor zitplaatsen in de categorie 1++ opdracht heeft gegeven bezorgt ticketbande u Top-zitplaatsen in de hoogste prijscategorie. Het komt vaker voor dat er opdracht wordt gegeven voor plaatsen in de preis categorie 1, die echter kwalitatief zeer verschillend zijn. Ticketbande verzekert u de beste plaatsen te bezorgen. Onder Kat. 1++ verstaan wij het eerste blok direkt onder het toneel, bij loge boxen met stoelen hebben de Kat. 1++ zitplaatsen met direct zicht op het toneel.



      Zo profiteert u van de ervaring van onze medewerkers die gedurende jaren bij Ticketbande werken.

      Wij willen u er nogmaals op wijzen dat onze prijs van de originele prijs afwijkt. De op de Ticketbande–site aangegeven indeling van de hallen zijn standaard indelingen en kunnen verschillend zijn bij de daadwerkelijke toedeling van de categorieën.

  • Zekerheid

    Het aspekt zekerheid is bij ons zeer belangrijk! U kunt hier alles over dit onderwerp nalezen.

    meer aanmeldingen
    1. » Ik ken Ticketbande B.V. niet. Welke garantie heb ik dat ik mijn tickets waarvoor ik opdracht heb gegeven ontvang?

      Ticketbande B.V. is een in Nederland geregistreerde firma BTW-Nr.: 8181.25.755.B.01

      De beste garantie voor onze klanten is de samenwerking met credit-card organisaties. Dat is alleen mogelijk bij betrouwbare en tijdige levering van de tickets waarvoor opdracht is gegeven en die betaald zijn.

    2. » Mijn persoonlijke gegevens werden misbruikt. Wat kan ik doen?

      Opdrachten kunnen niet worden geannulierd. Als uw gegevens bij het verstrekken van de opdracht misbruikt werden, kunt u dat bij de politie melden. Ticketbande slaat de IP-adressen op die bij het verstrekken van de opdracht worden gebruikt en kan daardoor de daadwerkelijke opdrachtgever opsporen.

      Ticketbande zal in deze gevallen eveneens aangifte bij de politie wegens bedrog doen.

    3. » Wat doet ticketbande met mijn persoonlijke gegevens?

      Wij vragen u de bepalingen die duw gegevens beschermen nog eens door te lezen. Ticketbande heeft tot nu toe nog nooit gegevens van haar klanten voor marketing of commercieel gebruik doorgegeven.

      De persoonlijke gegevens worden alleen aan derden doorgegeven als het voor de verwerking van de opdracht noodzakelijk is, zoals bijvoorbeeld het doorgeven van het leveringsadres aan de Post NL.



kontakt formule

Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden vragen wij u het volgende formulier in te vullen. let u er s.v.p. op dat de velden met een sterretje imoeten worden ingevuld. In de regel beantwoorden wij uw aanvraag op werkdagen ( ma - vr ) gedurende 24 uur. Bij vragen over een bestaande opdracht dient u absoluut uw 6- cijferig opdracht nummer te vermelden, alleen dan kunnen wij een snelle afhandeling van uw verzoek garanderen.



  • * veplichte velden
    verzenden